суботу, 11 березня 2017 р.

Засідання ПДС учителів інформатики на базі Долинської СШ-інтернату

   Згідно плану роботи районного методичного кабінету 9 березня 2017 року на базі Долинської спеціалізованої школи-інтернату І-ІІІ ступенів відбулося засідання постійно діючого семінару вчителів інформатики «Впровадження інноваційних форм і методів навчання інформатики як ефективного засобу формування ключових компетентностей учнів».

   Сіпеєва М.С., методист РМК, ознайомила учасників семінару з сучасними освітніми інструментами, які можуть використовувати у своїй роботі вчителі інформатики, прийомами та методами щодо їх впровадження.
   Шевченко А.В., директор школи, презентувала навчальний заклад, ознайомила присутніх із специфікою його роботи, розповіла про здобутки та перемоги учнів та педагогічних працівників.
   Учасники семінару мали змогу відвідати відкриті уроки з інформатики: у 5-А класі «Алгоритми з розгалуженням. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням» (вчитель Маланчук В.В.); у 8-А класі «Реалізація розгалужень з використанням елементів для введення даних: прапорець, перемикач, поле зі списком, поле», (заступник директора з НВР, вчитель інформатики Андрейко П.О.) у ході яких учні та вчителі довели, що, хоча сучасний світ постійно змінюється та з'являються нові технології, вони все одно “йдуть у ногу з часом”.
   Вчитель інформатики Маланчук В.В. під час проведення уроку вдало використовував інтерактивні методи, які сприяли активній діяльності учнів. Учні, працюючи з сервісом LearningApps, заварювали «віртуальний чай», класифікували істинні та хибні висловлювання, встановлювали відповідності, а також серед запропонованих висловлювань виокремлювали умовні. Шукаючи недоліки в алгоритмі ранкового збирання до школи, вчитель вміло показав учням необхідність використання ще одного типу алгоритмів – алгоритмів з розгалуженням.
Протягом уроку перед учнями ставилися проблемні завдання, застосовувались різні прийоми співробітництва і навчального діалогу. Під час виконання практичної роботи учні продемонстрували свої знання та вміння працювати в середовищі Code.org. Присутні на уроці ще раз переконалися, що навчати програмуванню можна граючись.
   Відкритий урок у 8-А класі урок пройшов у невимушеній атмосфері. Впродовж уроку вчитель вдало застосовував різноманітні методи та міжпредметні зв’язки, а також показав важливість цієї теми у курсі інформатики. Урок був насичений різними інтерактивними методами актуалізації та систематизації знань учнів (робота в парах, розгадування кросворду «Англійська в інформатиці», вправи «Впізнай функцію перетворення типів», «Злови помилку», «Незакінчене речення»).
Андрейко П.О. зробив учням і мобільний сюрприз – тестування за допомогою сервісу Kahoot.it. Цікавою була і практична робота, під час виконання якої вчитель виступав у ролі консультанта та порадника.
   В процесі обговорення уроків учасники семінару відзначили їх високу ефективність та доцільність вибраних вчителями видів роботи учнів на уроці.
   Крім того, для учасників семінару був організований майстер-клас вчителя інформатики Андрейко Т.В. «Розширена реальність на долоні: використання QR-кодів у навчальному процесі». Тетяна Володимирівна навела ряд причин щодо необхідності використання мобільних гаджетів у роботі педагога.
Вчителі інформатики ознайомилися з технологією QR-кодів та методикою їх інтегрування у навчальний процес, а
також побували у ролі учнів та виконали ряд завдань (розшифровували QR-коди, розгадували кросворд, анаграми та ін..). Усі присутні переконалися, що їх можна застосовувати в рамках будь-якого шкільного предмета для підвищення мотивації, поглиблення знань, а також для формування універсальних навчальних навичок (пошук інформації, класифікація, порівняння, аналіз і синтез) як на уроках, так і в позакласній діяльності.
Впродовж майстер класу учителі також мали змогу ознайомитися і з сервісами для створення QR-кодів: генератор кодів та сервіс QRTreasureHuntGenerator (QR-вікторина).
   Наприкінці семінару було підведено підсумки роботи, розроблено методичні рекомендації учителям районного методичного об’єднання інформатики.
 
Усі присутні відзначили високий методичний рівень проведення заходів, висловили вдячність за отриманий досвід та можливість підвищити фахову майстерніст
   Щира подяка за організовану роботу дирекції, педагогічному та учнівському колективам Долинської спеціалізованої школи-інтернату І-ІІІ ступенів.

Переглянути  інші світлини 

Немає коментарів:

Дописати коментар