Запрошуємо учнів 8…11 класів на дистанційні курси
навчання основ структурного програмування на базі мови Java (перша частина навчального курсу професійної підготовки до
сертифікаційного іспиту корпорації Oracle). Навчання безкоштовне, здійснюється у
рамках волонтерського проекту “ІТ-студенти Галицької Академії – школярам
Прикарпаття” (http://www.youtube.com/watch?v=pKcceM0KfJI
).
Форма навчання – через мережу Internet (аналог – Skype-конференції, вебінари). Регулярність занять – кожний четвер, 18.00 – 21.00,
тривалість занять – 1,5…2 місяці (по завершенні занять слухачі повинні складати
Java-програми обробки двовимірних масивів).
Реєстрація – на сайті факультету комп’ютерної та програмної інженерії Галицької
Академії http://copren.imega.edu.ua/ . Початок
занять – по мірі формування дистанційних навчальних груп 20…40 слухачів.
Прохання до вчителів інформатики та математики:
повідомити про дистанційні курси здібних учнів із сформованим логічним
мисленням та перспективою стати професійним програмістом (для довідки – середня
щомісячна зарплата українського програміста становить 1600 USD при середньому віці 26,5 років - http://dou.ua/lenta/articles/salary-report-dec-2013/?from=salaries
). Особливо важливо повідомити випускників 9-х та 11-х класів, що дозволить
школярам реально познайомитись із змістом професійного програмування та перевірити
правильність обраного шляху подальшого навчання. Ймовірність стати професійним
програмістом можна достатньо точно визначити шляхом спроби вирішити
нижченаведені завдання (реальні завдання для кандидатів на посади Junior Programmer):
1. На конференції всі учасники потисли
руки один одному. Всього було 66 рукостискань. Скільки було учасників?
2. На вечеринке собрались 5 супружеских
пар. Встречаясь, некоторые участники вечеринки обменивались рукопожатиями,
некоторые нет. (Супруги, разумеется, друг другу руки не пожимали.) Один из
участников вечеринки, мистер Смит, опросил всех остальных, сколько рукопожатий
сделал каждый из них. Все названные числа оказались разными. Сколько
рукопожатий сделал сам мистер Смит?
3.На каждом километре шоссе, соединяющего
города А и Б стоит столбик с табличкой, на одной стороне которой написано,
сколько километров до А, на другой — до Б. Известно, что на каждом столбике
сумма всех цифр равна 17. Какова длина шоссе?
4.Однажды на лестнице я нашёл
тетрадь, в которой было написано сто следующих утверждений:
1. «В этой тетради не менее одного
неверного утверждения.»
2. «В этой тетради не менее двух
неверных утверждений.»
3. «В этой тетради не менее трёх
неверных утверждений.»
...............................................................
100. «В этой тетради не менее ста
неверных утверждений.»
Сколько утверждений в тетради
являются верными?
5.В семейной рок-группе состоят Иван
Петрович, Петр Иванович, Петр Сергеевич, Сергей Петрович и Сергей Сергеевич
Ивановы. Один из них — гитарист, папа гитариста — трубач, брат гитариста —
пианист, а дети гитариста — ударники. Как зовут гитариста?
6.Пете не хватает на мороженое 19-ти
копеек, а Васе — одной. Если они сложат свои деньги вместе, то на мороженое все
равно не хватит. Сколько копеек стоит мороженое?
7.Студент за 5 лет учения сдал 31 экзамен.
В каждом следующем году он сдавал больше экзаменов, чем в предыдущем, а на
пятом курсе сдал втрое больше экзаменов, чем на первом курсе. Сколько экзаменов
он сдал на четвертом курсе?
В рамках проекту також передбачено наступні подальші
заходи для залучення школярів до ІТ-галузі:
- дистанційні курси основ об’єктного програмування на платформі Java, в тому числі із переходом на мобільну платформу Android,
- дистанційні курси web-дизайну,
- організацію літніх таборів програмування із поєднанням інтенсивного
навчання та активного відпочинку на гірських базах обласного центру туризму та
краєзнавства, в тому числі навчання школярів основам технічного обслуговування
комп’ютерів.
Керівник проекту, доцент Галицької Академії,
кандидат технічних наук, директор Центру
підготовки сертифікованих програмістів Сергій Іщеряков
Мобільний телефон: 0501001904,
Електронна адреса: isermich@mail.ru
Немає коментарів:
Дописати коментар